podcast

#1 neska podcast – wywiad z CEO Vigeo Games

2 Lip , 2015  

#1 Podcast. Pierwsze koty za płoty

Tym razem chciałam się sprawdzić w nowej formie. Na pierwszy ogień siedzimy i rozmawiamy z Adrianem o produkcji indie games.  Adrian jest developerem i CEO Vigeo Games, zatem zna bardzo dobrze development od kuchnii. W pierwszym, premierowym odcinku opowiada min. jakie były kulisy gry Saving Alley Cats!, skąd czerpie inspirację i co go skłoniło do robienia gier.

Jeżeli z jakiś niewiadomym przyczyn podcast wam się nie odtwarza bezpośredni link znajdziecie tu. Jak macie jakieś uwagi, bądź pytania piszcie na twittrze do mnie @neska_gorska lub Adriana @goshki. Mam nadzieję, że uda się niebawem nagrać więcej i mniej nas będzie zjadał stres. A ja szczególnie przepraszam za to, że czasami nie brzmię po polsku czy gubię wątek. Pracuję nad tym. Mam nadzieję, że będzie lepiej. Ściągę z audio macie poniżej.

Po krótce co usłyszycie…

0:52 wstęp o sobie

2:20 jak to się zaczęło, narodzenie pomysłu

4:34 co wciąga w grę

6:01 przed jakimi decyzjami stajesz kiedy tworzysz indie games

7:27 czy własna gra się nudzi?

7:41 w jakich językach pisać

9:17 język haxe

10:13 a co z pozostałymi elementami?

11:43 pixel art

13:13 dźwięki

16:13 kiedy zrobić sobie przerwę, a kiedy tworzyć

17:56 kto testuję

20:08 wypuszczamy grę i co dalej

22:41 zapowiedź na ciąg dalszy

 

Edit: Podcast jest już dostępny w iTunes.

Komentarze

, , , , , , , ,