geek, lifestyle, mobile, podcast

#2 neska podcast – adrian – gry mobilne, jak sobie radzą popularne studia?

24 Lip , 2015  

Jest nowy odcinek podcastu o grach mobilnych!

Zapowiadana druga część podcastu z Adrianem TT @goshki o grach na telefon. Tym razem przyjrzeliśmy nieco bliżej popularnym studiom gier mobilnych i zebraliśmy dla was parę ciekawostek o Rovio, Zynga, King i Ketchapp. Nie obyło się bez dwóch cięć, ale nam wybaczcie czasami za bardzo się staramy.

Dla niewtajemniczonych polecam przeczytać najpierw dane z poprzedniego postu link oraz przesłuchać pierwszą część link.

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/216180393″ params=”auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true” width=”100%” height=”450″ iframe=”true” /]

A w nim:

0:41 Wstęp – Adrian – sprostowanie jestem również CTO i CFO

1:41 Angry Birds Active Park

3:22 Rovio model biznesowy

5:02 Rovio Stars

5:53 Problem Zyngi

7:01 Co z tym promowaniem – social, a mobile?

7:43 King i Candy Crash Saga

8:56 Dlaczego cukierki są złe

9:40 Suckes gry, dlaczego?

10:32 Muzyka, dlaczego taka ważna

11:51 Schodzimy na ziemie, Disney i Frozen oraz kalki

13:31 Problem promowania gier, już wystarczy

14:29 Ninja Fruit

15:50 Ketchapp, co to?

16:23 Studio czy software house, a może wydawca?

17:58 Aż tak elastyczni?

18:47 Snujemy podejrzenia

19:00 Proste patenty na gry

20:02 Techniki

21:00 Problem niedoświadczonych twórców

22:00 Kopiowanie na przykładzie 2048

24:41 Zostaw swój odcisk

25:48 Propozycja do was: tematów polski rynek, lub/i zarabianie na grach?

26:39 zakończenie

*Wkrótce pojawi się również w iTunes.

Komentarze

, , , , , , , ,